baby growth
baby development

30 Ekim 2008

ceeee.. ! ben esarplarla oynamayi cok seviyorum.
insan oynamak istesin yeterki bir tulbent parcasiylada olsa oyun oyundur.hem hayat uzun zaman nasil gececekkki...
basim artik bu masaya deyiyor.

uzuun bir aradan sonra=biz bir ramazan bayrami gecirdik.annem benim icin evi balonlarla suslerle susledi.sabah hediyem hazirdi.anneminki gibi bir mikrowave esahip oldum.rukiye teyzeden de bir barbe bebek.derken aksama zafer amcamdan bir doctor seti bana,cenana muzikli bir oyuncak,kiyafetlerimiz...bayram bize yaradi.turkiye ile gorustuk,buyukleri ziyaret ettik.harcliklarimizi aldik,Allah bereket versin devamini bekleriz kurban bayramina.


25 EKIM CENAN AFFAN 1 YASINA


VUSLAT AHSEN 4 YASINA girdi.hayirli uzun mutlu omurler hep birlikte.aslinda onlarin haberi yok biz dogum gunu seramonisi yapmadik ogretmek istemiyoruz.vuslat ilerde coook anlar ve cook isterse belki olabilir.ama anneleri onlar icin dua ve sureler okudu suya ve suyu icirdi.allah kabul etsin.

Hiç yorum yok: