baby growth
baby development

30 Ekim 2008

bizim cadde-organik pazara wic ceklerimizle fres meyve sebze almaya giderken
bu arada bana ramazan ayinda yeni stroller alindi.cok konforlu.2007 model maclaren.rengi turk mavisi ve limon sarisi.yanlis anlasilmasin sari lacivert degil.sag sol kenarlarindan one dogru uzantilari var bacaklarimi uzatabiliyorum uyku halindeyken,arkaya dogruda iyice yatiyor.ablamin varmis kirmizisi ama calinmis apartmanda.ondan sonra hep kilitleniyor arabalarimiz.uc aydir falan ikili arabamizi kullanmiyoruz ablam uzun yol yapabiliyor artik hem annemin kollarina cok yuk oluyorduk.iki cocuk bir canta bir buyuuk araba.simdi bende annemde rahatladik ablam dusunsun gerisini.bazen yoruluyor arabamin bir yerlerine sikismak istiyor careyi ayagimi koydugum yere oturup ayaklarini havaya dogru uzatmakta buldu hic rahat degil onun icin ama.

korkmayiiiin dusmeeem.bir iki dustum sonra ogrendim inmeyi.cok zor oldu ilk etapta koltuga cikmak ama simdi pire gibiyim cok hizli cikip inebiliyom.ablamin kurdugu oyunlari hep bozuyorum.kizcaz koltukustlerinde oynuyordu simdi oralarada yetistim.arada annem kaliyor ben bir taraftan ablam diger taraftan oyuncak kavgasi.



mor kurabiyelerimden tatmak istermisiniz.annem gibi hamarat olmayi oyuncak hamurlarimla ogreniyorum.saclarimda uzuyor bu arada.



ablam gibi karistirmayi seviyorum.mutfakta annem is yaparken onu yalniz birakmiyorum ben de asagidan ocagin alt kismiyla oynuyorum.coook zevk aliyorum annem kizsada.




sari kafali ,lacili turunculu,adidasli sportif gulec yuzlu oglum benim.ayakkabilarla emeklemek cok zor oluyor ama artik giymesi gerekiyor.havalar soguyor cunku.dayimizin hediyesi.











Hiç yorum yok: