baby growth
baby development

27 Haziran 2008

gecenlerde degisiklik yaptik cok uzakta bir parka gittik.mirzalarda geldi.iki kere dusup dizlerimi parcalasamda iyi vakit gecirdik.ertesi gunde betuller misafirimizdi.sonra disari ciktik bana makyaj seti aldik.mc donalda gittik.babam erken evdeydi hayret.aksamada amcam geldi.cenan affan ave bana oyuncakta almis.
dun finally ahmet selimlerdeydik.ilk defa ziyaret ettik onlari.ben biraz rahatsizdim.ama yinede guzel oynadik a.s. ile.arada kavga nazar boncugu sekerim.fifth ave. ye gittik,tabi ben arabada uyudum.annem kendine ayakkabi aldi.annem ilk kez bus a bindi mother of two olarak.otobus hemen gelmisti allahtan yagmura da yakalanmadik.benim annem baya cesaretli,bazi konularda.artik acilisi yaptik.kardesim ve benle otobus seyahati yapabiliriz kisa mesafelere.

Hiç yorum yok: