baby growth
baby development

20 Haziran 2008

bloggerim konusunda babamdan hayir yok.annem ise iki kucuk cocuklu bir hanim olaraktan bu ise vakit ayiramiyor.cok cok ama cooook yogun.sabah bir maraton basliyor taa ki gecenin yarisina kadar.kardesimin cok gec uyumasi ve bir de ustune cok sik uyanmasi gec yatilmasina sebeb oluyor.babaanne dede turkiyeye donduler .camide bir kermes calismasi basladi o da bana yaradi.annem bu calisma arsinda bende cok degisiklikler oldugunu soyluyor.allahtan anneminde artik bir cep telefonu var.dedem buradayken kullanmisti sonra da anneme kaldi.ev telefonu yerine bunu kullanacagiz.annem izin vermedigi icin onu hic dinlemeden babamin dukkanina iniyordum .caminin icinde arkadaslarimin gittigi yerlere gidiyordum.free bir kiz olmustum.kim tutar beni .annem babam surekli beni takip etmekten yoruldular.annem hem benimle hem cenanla ilgilenmekten cok fazla calisma yapamasada orada olup bir seyler yapmasi gerekiyordu yaptida.hem ayaginda cenani salliyordu hem beni takip etmeye calisiyordu hemde el isi yapiyordu.benim icin faaliyet oldu.o arada gunduz uykusunu da biraktim gec yatip gec kalkinca annem uyutmuyordu zaten camide oluyorduk.gecede sallanmayi biraktim.annemin yuku birazcik hafifledi.affani da geceleri babam salliyor.oooh bee azcik rahatlik mamaya.ramada otelde hem istanbulun fethi kutlandi,hem kermes oldu.babam da satis yapti.annem in cani sikildi babam benle ilgilenemeyecek diye,gitmek istemedi o yuzden sonrada camide haftalarca suren kermes calismasinda hem is yapip hemde cocuklarimla ugrasmayi becerdimde ramada otelin programinda mi cocuklarila ugrasmayi beceremicem dedi ve hep birlikta gittik.ben bi annamin yaninda bi babamin yaninda dolandim durdum ortaliklarda.biraz daha buyudum galiba.bazi konularda yavas yavas guvenilir olmaya basladim.eh dunyaya gelen buyuyor kardesim:)

Hiç yorum yok: