baby growth
baby development

30 Kasım 2008

gectigimiz carsamba hurrem sultanin akika programi vardi.camimiz bastan asagi haliyla kaplanmis.ayakkabilarinizi asagida cikariyosunuz.bize pek uymadi acikcasi ama biz uyariz alisiriz.artik soguklarda uc ayakkabi tasicaz caminin icinde giymek icin.ha yukumuz azaliyor derken.neyse basa gelen cekilir.
gecenlerde babysrs agittik pasama arabasi icin ozel battaniye alacaktik almadik sonraya kaldi.bundle me yani.kohls da aksamladik diyebiliriz vakit baya gec olmustu ama magazalar thanksgivin nedeniyle gec saatlere kadar acikti.tost makinesi aldik cocuklarim ve bizim icin iyide oldu cok pratik bir de kullanirken koyacak yer bulabilsek.
affan ve ahsen ikiser igne yediler asi yani affanin haftaya yine var.
vuslat ahsen boya yapmayada basladik buyudukce deli cesareti artiyor ben azalmasini beklerken.ben cenani uyutmustum derken dolaplari duzeltiyim dedim.derin bir sessizlik oldu.zaten boyle sessizlikler bek hayir olmuyor bizim icin.derken bir baktim vuslat dolaptan kiyida kosede kalmis duvar badana boyasini almis birde icini bicakla karistirmis.kapinin girisinde bir duvari boyamis .simsekler cakti beynim de.bir de marifet mis gibi bana gosteriyor.tek tesellim boyanin duvar ile ayni renk olmasi idi.
anlicaniz kisitli faaliyet imkanlarimizin yuzunden bazen ne yapacagimizi sasiriyoruz.

Hiç yorum yok: