baby growth
baby development

6 Temmuz 2008

cok hosuma gitti bu poz,kacirirmiyim hic.sabah mahmurlugu iste pasamin gozu tok oyuncak cukurundada olsa.


dun vuslat ahsen hanimbeni bir guzel kaybetti mc donaltta.o benim onumden cikmistiyukari bende arkasindan cenan affanin strolerini cikariyordum.gecip iceri oturdum ,o da kayacakin yanindaydi.derken ben bi bakayim oynuyormu diye kontrole gittimki hanimin ne ayakkabisi var ne de kendisi.yuregim agzima geldi.asagi kata dogru baktimki vuslat asagi inmis merdivenin kiyisinda masummasum duruyor etrafina bakiniyordu.seslendim seslendim sonunda gordu.baktimki aglamis.o da bende iyi bir korku yasadik iki dakikanin icinde.benim icerde oldugumu akil edip bakmamis direk asagiya inmis.aslinda hep yapiyor bu hareketi.benden once ucuyor sonrada beni ariyor.allah sonumuzu hayir getire.sonrada hep olmadik seylere aglamakla vakit gecti,baktim olmayacak ciktik disari diger storlari gezdik.babamiza hediye baktik ama bisey bulamadik.

iki gundur bizimkileri goruyoruz nette.ama onlar bizi goremiyorlar.kamera sistemimiz iyi degil.her seferinde ugrasiyorum kan ter oluyorum bi taraftan ahsen diger taraftan affanla kamera calistiricam diye...neyseki bugun zoraki calisti.ayyyylaaar sonra dedesi annaannesi dayisi dayi yenge kuzenleri gorduler kanli canli cocuklarimi.bu da bizi epey goturur.

bugunde disari cikmadik.vuslati boyama yapmayla ve loptap da minik dualar grubunu izlemekle oyaliyorum evde .bunlarinda suyu cikar yakinda.

Hiç yorum yok: